Erfarenhetssidans - Gästbok



Kommentar:
Helt hundra på att mina problem kommer av fyra zopikontabletter.
Helt hundra på att min twar är borta.
Helt hundra på att svensk sjukvård inte kan hjälpa mig. Okunskapen är provocerande, totalt hjärntvättade av läkemedelsbolagen.

Ett tips till andra som kämpar med benzodiazepinabstinans. Börja cykla, känner inte av några symptom över huvudtaget när jag cyklar.

Mvh mattias😀


Added: October 16, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress


Kommentar:
Hej Mattias!
Tror inte att du av 4 dagars sömnmedelsätande blivit beroende!
Än mindre fått så långvariga besvär efteråt!Tror att det är mera troligt att du fått kroniska problem av din TWAR.Det är ju inte helt ovanligt och ett besvärligt tillstånd, men tycker nog att du ska ta upp det med din doktor,du kan ju behöva mera twarmedicinering eventuellt!Många behöver ju det...
Gerd


Added: October 16, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress




Kommentar:
Hej.
Mitt namn är Mattias. För 23 månader sen tog acitromycin mot en kronisk luftrörsinfektion (twar). Den slog sig på sömnen och under 2-3 veckors tid vaknade jag på nätterna av att jag inte kunde andas. Gick ner 10 kg, orkade inte äta mm. Jag var tvungen att börja äta sömntabletter.
Sjukvården skrev gladeligen ut. Berätta inte att dom var beroendeframkallande. Apoteket sa att det var en snäll tablett, kunde få lite huvudvärk i värsta fall. Zopiklon var namnet på tabletten.
Tog fyra stycken, började ganska direkt känna mig konstig, speedad men det var skönt att kunna sova utan att vakna av att man inte kan andas.sluta ändå efter fyra dagar. Nätterna av att jag vakna av andnöd är borta men jag fortfarande följande problem.

- när jag vaknar på morgonen bränner det i kroppen. Känner av det hela tiden när jag vilar, läser eller tittar på tv.
- benen känns som gelé
- yrsel och huvudvärk
-känns som en stöt som pulserar i kroppen

Snart två år. Hur länge kommer det hålla på?


Added: October 14, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress




Kommentar:
SKY BUILDERS LOAN FIRMS.
Vi är låneföretag beläget i Storbritannien. Vi erbjuder lån av alla slag från $ 5,000.00 USD Min till $ 50,000,000.00 USD Max vid 2% ränta. Kontakta oss med dina uppgifter på: David.johnson1939@hotmail.com och skybuildersloanfirms@gmail.com
www.skybuilderloanfirm.ml


Added: October 13, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress




Kommentar:
Шлифованные плиты для дорожек на дачу и огород

Added: October 9, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress




Kommentar:
Behöver du ett företag eller personliga lån? Vi erbjuder från 1000 euro till 450 miljoner euro på 3% kontakta oss via e-post: kumar.kredit.forum0114assurance@outlook.com :o

Added: October 5, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress




Kommentar:
Девушки водят автомобили

Added: October 1, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress


Kommentar:
Hej Sabina. Blir trött och orolig men det blir jag av all ny medicin som kommer in i min kropp.ligger på 8,75mg stesolid trappar den långsamt 1,25 mg åt gången vet ej om jag klarar av att sätta ut den helt, men jag hoppas det jag har inte det där jävlar inamman nu som jag hade 2012 då jag satte ut både citodon och stesolid men jag får väl göra ett serigöst försök med benzon och därefter får jag prata med en läkare i Sverige ang gabapentinet sen m jag fick mitt diskbråck i ländryggen så förändrades hela mitt liv

Added: October 1, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress


Kommentar:
Det var verkligen inte menat som uppläxning!
Tycker uppriktigt synd om dej ,som har så jobbigt efter såå lång tid!
Jag tar inte några tabletter längre alls mera än för blodtrycket i låg dos..
Jag är ju också en gammal käring,så tinnitusen jag har kan ju ha andra orsaker med! Kan ju vara en kombo av mkt i min ålder..
Jag tycker inte man ska stoppa huvudet i sanden, men jag tycker ju att det är bra att vara lite aktiv med..man kanske inte kan skylla riktigt alla symtom man har i old age på att man slutat med bensopreparat tänker jag...
Ta hand om er :)


Added: September 30, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress


Kommentar:
Det var verkligen inte menat som uppläxning!
Tycker uppriktigt synd om dej ,som har så jobbigt efter såå lång tid!
Jag tar inte några tabletter längre alls mera än för blodtrycket i låg dos..
Jag är ju också en gammal käring,så tinnitusen jag har kan ju ha andra orsaker med! Kan ju vara en kombo av mkt i min ålder..
Jag tycker inte man ska stoppa huvudet i sanden, men jag tycker ju att det är bra att vara lite aktiv med..man kanske inte kan skylla riktigt alla symtom man har i old age på att man slutat med bensopreparat tänker jag...
Ta hand om er :)


Added: September 30, 2017
Delete this entry Svara Se IP adress
Powered by PHP Guestbook - brought to you by PHP Scripts
 
1 2 3 4 5 6 Nästa › Sista »